CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, March 11, 2009

Hari yang penuh dugaan

aku ni bukan la manusia yg penyabar sgt...tp aku ni jgk bukan la org yg xtahu sabar.semua ni ade hadyer btl x??.....aku ni tadi baru pas balik dari safarah(ambssy mlysia)...sbb minggu lepas ak pg Mugammak (tmpt buat visa pelancong) nk buatkn visa kazen aku ni.die suh aku amik pengesahan dari kedutaan Malaysia...so lps ak pegi safarah td ak terus pg Mugammak..korang tau ape die cakap...sampai anas hati aku dgr..hahahaha btl2 marah ni.ekekekeke :P die cakap cop ambessy plk..ya allah,btl2 menguji ksabaran aku time tu.dala jauh nk pg balik..aaaaaaaaaa!aku pn ape lagi begaduh la ngan arb tu...ak cakap arb "ape ni??!ritu ko cakap amik pengesahan dari safarah..pas tu ak da amik pengesahan ko nk belit2 pulak cakap nak cop safarah...??(slpas d t'jemahkan dalam melayu)sengal tol la ko ni...(yg ni ak cakap melayu bg die xphm)hahahaha.....sbb tgh mrh giler ak ni..die pn bebel2.....ak buat tak port jek...ak trus belah...sbb ak mengharapkan esk masih ade peluang tuk kazen ak dapatkn visa die....so pls doakn ktorg ea??mesir punyer undang2 mmg teruk!!!!!!!!*peace~*

0 comments: