CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, April 19, 2009

Minggu Exm buat aku dan teman2 sepejuangan


doakan kami semua berjya dengan jayanya!!exm aku bermula 22hb April dengan 3 paper...dan di susuli pada 2 Mei hingga 10 Mei..makin hari makin hampir..adakah aku mampu melakukanyer???aku mesti boleh agar semangatku xpenah padam untuk terus berusaha buat yang terbaik!kepada rakan2 sepejuangan ku...berusahalah selagi mempunyai waktu "kejarlah waktu sebelum waktu memintas kamu..."aku pulak da dapat merasai aura my sweet country home yg lame aku rindu....yeeeehhhhh!!tp aku xboleh memikirkan sangat sbb exm pn belom mula lagi.ekekeke so kene dahulukan mane yang datang...aku harap korang semua bisa mendoakan kejayaan ku serta kawan2ku yang lain.....semoga kejayaan menjadi milik kita bersama..!

0 comments: